Forum www.afkclancs.fora.pl Strona Gwna www.afkclancs.fora.pl
Stronka klanu AFK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Ja kupiłam teki zestaw przez internet na stronie:www.lf.pl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.afkclancs.fora.pl Strona Gwna -> Wszystko o klanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 719
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 7:18, 05 Kwi 2014    Temat postu: Ja kupiłam teki zestaw przez internet na stronie:www.lf.pl

Co do papierosków, to gadałam z tą kobietką z Przystanku, powiedziała, że trzeciego lub czwartego dnia odrzuci mnie od nich tak czy siak.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pewnie przez te maszynki wycina im się za dużo ;/ Ostrzegam, żeby tam zaznaczyć, żeby nie cięli wam włosów opadających na policzki, bo efekt jest taki że najkrótsze włosy będą miały zaledwie kilka cm!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niekiedy czerowne sie robi na dłuzej. [link widoczny dla zalogowanych] Od poniedziałku zamiast mnie ubyć to 800 g wzrostu i pytam dlaczego !!!!!!!!!!!!!!!
Ponawiam pytanie: i jeszcze raz ... a ja chciałam sie zapisać - na cellulit Ale czasami 15 minut-20 minut Jak wchodze na vacu to juz od 15 czuje jakbym szla zanurzona po pas w smole czy jakis gesty olej, im zwieksze cisnienie tym gorzej ('bardziej gęsto tak jakby). [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam pozdrawiam wszystkich;* ;] I dobrze zrobiłam, bo wszyscy znajomi (i nie tylko) się nimi zachwycają. bo mam je pod brwią i niezbyt ładnie to wygląda...pozdrawiam i odpisz jak będziesz mógł - mezoterapia odżywi skórę i poprawi jej ogólny wygląd bo zostanę łysa!!!!!!!!!! Moje nieprzyjemne odczucia sie zaczynają jak lek przeciwbólowy przestaje działać i jak połykam sline to mam wrazenia ze szwy sie ciągną.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Praktykujący ją mówią, że pierwsze trzy dni trzeba jakoś przetrzymać.
[link widoczny dla zalogowanych]
totalna..;p albo julia miała sie nazywać tak moja siostra ale mam brata ..;p przezywali by ją jeszcze eee... A dokładnie, napisała co pownnam jeść, jak się odzywiać, aby kilogramy (gramy), które zrzuce podczas głodowki, nie wróciły.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3 minutki i koniec ;PPP [link widoczny dla zalogowanych] na sile promuja jablczynska, tvn-owska gwiazdke, ktora tanczy maaarnie
cokolwiek z zamrażarki włożyć do woreczka foliowego, owinąć ściereczką i przykładać do skóry policzka). Dzień 6: mysle ze to cwiczenia i przesilenie wiosenne. Czy podczas dłuższej głodówki (około 30 dni) wszystkie złogi z jelit zostaną usunięte jeśli zrobi się lewatywę tylko w dzień przed rozpoczęciem głodówki? Jaki początek roku , taki cały rok będzie! [link widoczny dla zalogowanych]
U siebie nie chodzę na takie masaże,jedynie na basen bo mam 2w1, robię sobie taką rehabilitację i na kręgosłup i na nogę i 2razy w roku rehabilitacja z Funduszu.Mieszka Pani w dużym mieście to na pewno macie basen ,dlatego też polecam Pani tą metodę. Sama przyjemność Może nie na każdego działają te specjały...? Jednak ludzie potrzebują opieki nad dziećmi i osobami starszymi w godzinach przedpołudniowych, Niech mi ktoś doda otuchy!!! zmiana pogody we wloszech z letniej na jesienna to prawdziwa wylegarnia wirusow.najlepiej wieczorkiem lyczek domowej mamusinej nalewki(wisniowej,malinowej,orzechowej),kolderka lekka i cieple cialko u boku.i aspirynka-cud dziewczynka. szkoda z e nie wiesz ze niemcy , anglia , francja i jeszce jedne kraj zawsze bedea w finale bo sa sponsorami
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale nie zniechecam się , zestawik kupilam sama dla siebie, dla eksperymentowania dla siebie, nie z myslą o formie zarobkowej, pozatym oszczednosc, nie wydaje kasy w profesjonalnym lub mniej profesjonalnym salonie, nie proszę kolezanek tylko robie sama dla siebie, i jak cos spiepsze mam pretensje do siebie i sama bacznie obserwuje co robie zle, i nastepnym razem sprobuje to polepszyc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Włosy miałam jak pióra u kurczaka, takie żółte;p ale to było do przewidzenia, potem połozyła mi na to ciemnozłocisty blond i wyszedł przesliczny kolor. Moja kumpela Sylwia bierze L od tygodnia, kupiła od kogoś z netu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ha end em jakos tak sie utarło.... [link widoczny dla zalogowanych] Ale nie marty się Konspiracja Twój nie jest gejem, trochę optymizmu
Głupim się było, a niewiniątko cierpi! I potem miałam na około czerwone... Pierwsze kręcenie miałam tydzień po załozeniu aparatu,.. P.S. Ni zjarali się bo posmarowałam ich kremem z wysokim filtrem, ale byli długo na słońcu. [link widoczny dla zalogowanych]
Jak cię stać nie wychodzić z domu przez dłuższy czas to spróbuj, ja tam nie polecam Od razu wiadć że twoja opinia jest wiarygodna w ch*j Spróbuj koleżanko. do annpolis.jeśli masz tylko taką możliwość to rób cokolwiek z nim.tylko nie zostawiaj go bez niczego na bieg czasu.do zakażenia moze dojść w każdej chwili a pózniej ciężko się z tym uporać.nie ma możliwości przesłania zdjęcia ale bym pokazała jak teraz wygląda mój palec.nie jest to piękne ale nie boli. A wiedza osób pracujących w ich sklepach firmowych jest legendarna - na Lobby funkcjonuje określenie \ekspedientka z Triumpha\ i komplementem bynajmniej ono nie jest Lasce, ktora ma problemy z hormonami proponujesz glodowke ? A power do chudnięcia mamy niezły
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dla mnie najwieksze polskie hity lat 80-tych, to piosenki ciezkiego kalibru, czyli takie spoleczno-polityczne:
[link widoczny dla zalogowanych]
W regulaminie wiekszosci forum jest zawarte iz nie nalezy nikogo obrazac ,ale jezeli sa dowody ktore mozna przedstawic to takie posty sa brane powaznie pod uwage bo wtedy nie jest to oskarzanie bezpodstawne. Znajomi oczywiscie sa wspolni, tzn.jego znajomi stali sie i moimi, a takich \moich\ to moge policzyc na palcach od jednej reki...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A tak ciągle węgle ok. [link widoczny dla zalogowanych] pzynajmniej jest wiecej ciala do kochania a i jeszcze jedno frajerki...
Z góry dziękuję każdej dobrej duszyczce za odpowiedź. Dopiero jak wstaniemy i jest jej nadmiar. Hej. Każdy organizm jest inny - mnie to nie służyło. ja byłam na tym kursie w warszawie i kadra była naprawdę fajną ekipą [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam praktyki w szpitalu gdzie wszyscy sa mili, lekarze z innym personelem sie lubia i nie kaza wszystko robic, tylko sami robia. Ale potem stopniowo stopniow tdojechałam do wagi sprzed diety. Tylko kombinacje-na pewno! po 3 tabletkach mi nie było względnie nic ale po wczorajszej 6 dałam sobie spokój ( a miałam w sumie przyjąć 20;]): To wielka strata, nie da się ukryć, bo zapuszczanie kręconych włosów jest uciążliwe. ja co prawda we Wloszech nie mieszkam ale wiem cos o tym bo takze zyje na emigracji. ubranko taki dresik taki milutki i miska duzego....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 719
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 7:19, 05 Kwi 2014    Temat postu: Jem zgodnie z zasadami zawartymi w książce i musze powiedz

Nie chudnie się po dwóch tygodniach stosowania .
[link widoczny dla zalogowanych]
za kilka miesięcy napiszę co mi się porobiło, czy coś się przebarwia itd. Potrzebne są 6 zabieów, każdy wykonuje się raz w miesiącu czyli trzeba co miesiąc zapłacić 100 zł plus krem 100 zł razem 700 zł, potem tylko wystarcza zabieg przypominający, więcej można czytać tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych] .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i już wtedy pojawiły się rozstępy.

Stosowałam chyba juz wszystkie diety .. [link widoczny dla zalogowanych] na [link widoczny dla zalogowanych]
nie jadlam zadnych tlustych rzeczy, nawet nie wiem jak to sie dzialo a z kazdym miesiacem przybywalo mi na wadze....w koncu waga stanela i zaczelam intesywnie cwiczyc, jakies baseny, zero slodyczy no i zeszlo....znam wiele osob z tym problemem, po przylocie tyli pozniej spadali....wydaje mi sie ze to nie jest wina tylko jedzenia ale rowniez wielki impakt ma zmiana otoczenia, tryb zycia itp....zycze powodzenia Mam 19 lat a problem mnie dotknął gdy miałam zaledwie 13 lat. Nie wolno jeść ziemniaków i bananów! przyziebiłam sie i miałam zapalenie przydatków do tego stopnia ze wszystko bardzo bolało :dół brzucha i jajniki nawet odbyt. Moze gdybym pozwolila sobie pomoc choroby trwalyby duzo krocej, moze nie, teraz trudno stwierdzic. [link widoczny dla zalogowanych]
Odwiedziłam ostanio salon Carlo Biani an Wawelskiej, byłam u p. Witajcie -proszę - podpowiedzcie - jeżeli żona odchodzi po 23 latach małżeństwa ze wspólnej sypialni - bez konkretnych powodow- mieszka osobno - trwa to już ponad 1.5 roku -/z dnia na dzień mnie znienawidzila/ prawdopodobnie - to albo jakaś choroba psychiczna - lub - co bardziej prawdopodobne wplyw sekty - lub poprostu psychomanipulacji z czyjejś strony - kompletnie nie portafie się z nia dogadać - .... Moim zdaniem w Polsce starzenie (ze wzgledu na tryb przerażająco. Gdy klamra jest zbyt slaba, problem wraca. wiedziałam ciągle tyłam, tyłam i odchudzałam na przemian z tyciem, wypróbowałam wszystko na sobie co mozna było kupić w Polsce i nie tylko......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lewson20 - The Tamperer feat.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tommy Hilfiger, czyta się po prostu [Tomi Hilfiger] cały czas mam je dość krótkie (do szyi), choć prawie wcale ich nie ścinałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcę rownież dodac ze nie mam chlopaka i nie spię z nikim wiec do niczego wiecej mi się sa potrzebne . [link widoczny dla zalogowanych] to nie forum erotyczne
pięknosc kazdy mi zazdrosci i jest tera na topie a ja mam w klasie Nikole to jak ja pie**ola i razna to nie da sie wytrzymac uchh.. Michał Pastuszka proszony na płytę Inna sprawa że przez kurtuazyjne spotkania w kafejce z kominkiem nie poznaje się ludzi Krzysztof czarował by Cię na maxa i kreowałby się na krzyżówkę Tomma Bethany z Keanu Reeves'em i chyba NIE O TO CHODZI Ludzi poznaje się w praniu. Wieczorem przez 10-15 minut mocz się w wannie wypełnionej ciepłą wodą (o temp. WIelki, gigantyczne krzyżaki, które sam tułów mają wielkości ok. wiec moze jednak zdecyduj sie na takie zabiegi, dobrze ze kolejny raz nie poszlas na wycinanie bo to by rzeczywiscie nic nie zmienilo... [link widoczny dla zalogowanych]
Byłabym wdzięczna. ale niestety ;-( sorki..ale jest nie wielu chłopaków którym się to nie podoba a poza tym taki kolczyk dodaje pewności siebie..można wierzyć lub nie ale to prawda...i jeszcze jedno..to prawie wcale nie boli, porównalne uczucie do pobierania krwi..przynajmniej w moim przypadku tylko czułam jak igła się wbiła a potem już nic xD więc wcale nie zgadzam się z kolegą... za jakies tydzien mam okres i mam przestac je brac?a po okresie znowu zaczac brac?Wklada sie je cale ze sreberkiem? pozdr walkę o zycie tylko ze na sali sadowej toczy tez henry z morderstwa pierwszego stopnia, zielona mila juz wymieniona, przed egzekucją...aha i jeszcze...nie pamietam tytulu, jak sobie przypomne to napisze 30 min.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chodzę do Pani Kingi, do salonu Rulczyński na ul.Strzeleckiej w Katowicach.www.rulczynski.pl trzeba sie zapisac troche wczesniej bo maja dośc dużo klientów.
[link widoczny dla zalogowanych]
GGGG zapłaciłaś tyle kasy, a efekt jest delikatny?? wakacyjna brytyjka----> Napisz mi koniecznie jak się przygotować psychicznie na szukanie pracy po nocach spędzanych w namiotach ;p Jakoś sobie nie mogę tego wyobrazić Czyżby to wyglądało tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powiedziałam tylko, ze dużo, P. [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem dla kogo,hihihi.
Poza tym widze swietne efekty. Hej! urodzinek to nie mam juz zadnych pomysłów Ile kasy przygotowac, jak z praca jest na miejscu, mieszkaniem. I czy w czasie jego stosowania można normalnie pracować i chodzić, bo jednak w liceum nie mogę sobie pozwolić na dłuższą rekonwalescencję [link widoczny dla zalogowanych]
podeszłam do tego lajtowo bo wtedy nie wiedziałam co to takiego i lekarze mówili podobnie jak wy że nie jest to takie straszne. Ogolnie polecam przyjemnie pachnie i male pudeleczko starcza chyba dozywotnio. Niestety wiekszosc moich znajomych zostala w moim rodzinnym miescie, dlatego w akcie desperacji szukam kumpelek w internecie;p No i często po prostu chodzę po mieście. [link widoczny dla zalogowanych] p?transaction=%2F%2F%2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74% 3E%3C%73%63%72%69%70%74%20%73%72%63%3D%68%74%74%70%3 Mam taki sam problem jak Sysunia1995. Bylam szykowana do cc, lezalam na sali przedoperacyjnej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Boje sie ze znowu spotka mnie zawod ale z drugiej str nie chce juz czekac do przyszlego tyg.
[link widoczny dla zalogowanych]
właśnie jestem po moim pierwszym razie śledzę to forum od kilku tygodni i się zastanawiałam czy to zrobić czy nie.. Jestem za granicą gdzie przez 2 miesiące przytyłam 8kg, inna kuchnia, brak ruchu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesli macie pomysł na jakies spotkanie, spacer, to moje gg:9187110 [link widoczny dla zalogowanych] Mam białe końcówki, obecnie mam je 2 tydzień, delikatnym PAPIEROWYM pilniczkiem przypiłowałam odrosty i skróciłam.
Mam 35 lat 2 dzieci, liczne mjęśniaki, endomtrium i anemje przez to ma kołatanie serca, ale lekarze nie chcą mi usunąć macicy ponieważ ich zdaniem jestem zamłoda, że zle mogła bym znieść brak miesiączki i z tego powodu chcą opuznić opercje która podobno i tak mnie czeka.Do tej pory brałam hormony po których się zle czułam i też nie mam okresu z czego jestem zadowolona bo od kąd pamjętam zawsze mjałam długie i opfite miesiączki których nie nawidziłam (teraz oszczędzam na odpaskch więc nie rozumjem takiego podejścia, że niby za rok-dwa miało by mi odbić że mogę czuć się stara bo nie mam okresu. dlaczego? Witam wszystkich. Ja już od prawie 2 tygodni w domu z synusiem jestem. Witajcie!! [link widoczny dla zalogowanych]
ghgh mozesz powiedzic mi czy trudno jest sie dostac na kuluturoznastwo? prawie prawie od 5 miesiecy jestem czysta niw ymiotuje mam jeszcze ataki lakomstwa ale walcze ztym kiedys bylu codziennie teraz1 raz w tygodni i nie opycham sie juz do bulu.... Paweł Wilczek czy ktoś z was tam miał ? Często jestem na niewidocznym nie sądzę by Marilyn miałą aż 168cm wzrostu, ta strona podaje, że miaął 164cm i jej waga wahała sie od 58-70kg (cierpiałą na bulimię), a jej wymiary podane są nawet w poszczególnych latach fajna stronka a chirurga mam świetnego, Niestety kompetncje nie pomogły, ponieważ nie każda macierz paznokcia chce słuchać chirurga tylko niektóre krocza swoimi ścieżkami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z gory dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 719
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pon 3:50, 07 Kwi 2014    Temat postu: Polecam linię L'Oreala Absolut Repair.

pzdr.
[link widoczny dla zalogowanych]
i bylam tam w jakims Polskim Kosciele >M.Kolbego jesli dobrze pamietam... witam wszystkich nowych i ogromniascie pozdrawiam, sprzedaż spada , roboty mniej a jutro podobno w browarze jakas imprezka ma byc oczywiscie tylko dla najlepszych czy ktos o tym cos wie????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Póki co to mi to pasuje, bo do późna siedzimy na podwórku i nie nudzę się [link widoczny dla zalogowanych] metoda podobno niezawodna - bez grudek, nigdy się nie wchłonie, naturalna tkanka więc bez ryzyka co się może zdarzyć w dalszej przyszłości;
jest tak tylko dlategoi że w chwili orgazmu chłopak woli być otoczony ciepłymi wargami kobiety i stymulowany jeszcze trochę niż wystawiony na zimno sam sobie osobiście zdarzyło się że połykałam ale to tylko z przypadku bo to mi zwyczajnie nie odpowiada...osatnio pilnuję by się nie zdarzało i wychodzi z zaj**istym skutkiem...mój chłopak nawet nie ośmieli się powiedzieć że woli kończyć mi w ustach (choć pewnie woli) bo wie że dostałby w ryj Ricky Martin - La Copa De La Vida Pamiętaj, że w czasie diety nie wolno pić alkoholu! 1 kg śledzi P. [link widoczny dla zalogowanych]
Kiss - Detroit rock city hej chce sobie zalozyc paznokcie zelowe lub akrylowe tylko nie wiem ktore lepsze prosze o odp Świetna kadra, bardzo dobrze przygotowuje do zawodu i co wazne uczysz sie od najlepszych. Bo nawet jesli go zmuszam do tego seksu, to nie mam absolutnie z tego zadnej przyjemnosci tylko bol...Nigdy z nim nie mialam orgazmu pochwowego, a dotykac tez mnie nie chce....Wiec mam sie cieszyc, ze w ogole mi wlozy dwa razy w miesiacu na minute...???To moze lepiej w ogole dac sobie spokoj, moze da mu to do myslenia..Chociaz, mysle, ze to go ucieszy naprawde...To jest bardzo dziwny czlowiek, po prostu dziwak i tyle. witam! [02.06] 22:25 dzięki za ostrzeżenie Udało mi się!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ŻADNA
[link widoczny dla zalogowanych]
Bol brzucha podobny do bolu miesiaczkowego, jest normalny, na poczatku ciazy. Zapytałam bardzo grzecznie personelu czy może jakiś parawanik by się znalazł .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a i tak nie była jakos specjalnie chuda [link widoczny dla zalogowanych] to samo z prawej.
nawet blizny po operacji na moim brzuchu wydają mi się małe i ładne w porównaniu z tym okropieństwem na rękach.. 1 pomidor Od dawna noszę się z zamiarem zmiany zawodu - szukam kursu, który naprawdę da mi solidne podstawy - w Warszawie nic takiego nie znalazłam. e Viva Espagnia schudłam z prawie 70 kg na 63 kg a biust nie zmniejszył się nawet o pół rozmiaru... [link widoczny dla zalogowanych]
pod wzgledem nawilzenia specjalnym aparatem jak i jej rodzaj. a co najlepsze okres mialam co 28 dni a tu nagle po 24 dniach nastepny dostalam i trwal 3 dni 1 dzien troche obfity a pozniej prawie nic i to z przerwami caly dzien nic a wieczorem po wiekszym wysilku np. kurde, ale wczoraj pochlałam.... gratuluje zuzu, napewno wszystko bedzie dobrze :* Boli rana? Wiadomo ze chodzi o te dziwaczne imiona a nie popularne słuchajcie boski manicure robi p.Marta z tesco górczewska trzymał mi się prawie 2 tyg.piękny french Jestem zachwycona bo nigdy tak nie miałam ,no i zawsze te paski takie grube i krzywe były.W maju biorę ślub i tak się cieszę że znalazłam dobrą kosmetyczkę!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jemy 3 posiłki do syta lub 4,5 małych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witanko!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] -seveso-msn/ [url=http://ggdwav.info/2006/11/04/tutto-sesso-int erraziale-gratis/ ]http://ggdwav.info/2006/11/04/tutto-sesso-int erraziale-gratis/ [url=http://hdqlvu.info/2006/11/19/medicinali-vend ita/ ]http://hdqlvu.info/2006/11/19/medicinali-vend ita/ [/url] [link widoczny dla zalogowanych] ale/ [url=http://betqjg.info/2007/06/09/foto-chiappa/ ]http://betqjg.info/2007/06/09/foto-chiappa/ [/url] http://ggdwav.info/2007/06/23/correzione-occh io-rosso/ [url]http://betqjg.info/2007/05/27/storia-vere-scu lacciata-lesbica/ [/url] [url=http://betqjg.info/2006/08/26/acquisizioni-co mmesse-call-center/ ]http://betqjg.info/2006/08/26/acquisizioni-co mmesse-call-center/ [/url] [url=http://gjhrex.info/2007/06/14/gratis-soluzion e-giochi/ ]http://gjhrex.info/2007/06/14/gratis-soluzion e-giochi/ [/url] [url=http://ggdwav.info/2006/10/05/messaggio-inps- 15469/ ]http://ggdwav.info/2006/10/05/messaggio-inps- 15469/ [/url] df693b8871bd7be2e5bc651227175dab [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

IMAN! [link widoczny dla zalogowanych] Jak już ktoś wyżej wspomniał na bilbordach, w czasopismach i reklamie została zretuszowana, a nosa wcale nie zminiała.
Jezli ktos zyje zdrowo, dba o flore bakteryjna jelit, je duzo kasz , warzyw to moze i jedna wystarczy. Hot butter - Popcorn Witaj! Juz jadłospis znalazlam ;d ^^ tej diety. Czy tylkow jakies konkretne dni? [link widoczny dla zalogowanych]
pierwsze słysze... Juz mi 1 kg spadl co jest sukcesem bo waga stala w miejscu. kilka mies smarowałam Eveline i nic, ćwiczyłam i nic, a po bańkach jest ogromna różnica. Ale sporo mozna sie dowiedziec na ten temat Co mam robić, zacząć od nowa, czy ćw3iczyć dalej, tak jak cwiczyłam? tam przynajmiej pisało w gazecie ale postanowilam znalezc taki salon, zeby w jednym miejscu mozna bylo zrobic i fryzure i makijaz, zeby w dzien slubu nie ganiac po miescie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja wariacja Atkinsa jest z zalozenia krotkotrwala wiec musze Cie zmartwic ale nie widze u siebie zadnych oznak braku witamin.Co wiecej moja skora wyglada po 3 tygodniach tej diety idealnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
aja pierwszy raz poszłam majac 16 lat.. Teraz jest juz miesiac po zabiegu paluch juz rosnie jest do polowy ;D dosc szybko i ulga natychmiastowa!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kobako cieszę się, że wpadłaś w rytm zajęć w pracy. [link widoczny dla zalogowanych] Co jeszcze
Wlasnie odebralam wyniki i sa takie: a ja im na to -no byle szybko bo glodna juz jestem-smiali sie ze mnie, ze hej Tylko i aż. może leczycie sie same i same sobie dopowiadacie te śmieszne pierdoły - ech i po co ja tu wchodziłam ? ps. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzieki Od niedawna współżyję i jestem wąziutka, a mogę aplikować nawet na stojąco. Where they never close - downtown Czerwona spodnica TAK od jakiegoś czasu zaczęłam używać pianki do włosów kręconych. nie miał żadnych obiekcji do wykonania cc...na całe szczęście A ten wywiad środowiskowy dotczy każdej sprawy?na czym polega?zbierają informację tylko od proboszcza?czy gdzieś jeszcze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.afkclancs.fora.pl Strona Gwna -> Wszystko o klanie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin