Forum www.afkclancs.fora.pl Strona Gwna www.afkclancs.fora.pl
Stronka klanu AFK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Trzeba ćwiczyć i się ruszać!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.afkclancs.fora.pl Strona Gwna -> Wszystko o klanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 719
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 7:55, 25 Mar 2014    Temat postu: Trzeba ćwiczyć i się ruszać!

Nie wiem co robi Turcja w finale, piosenka okropna, no ale co się dziwić połowa Niemiec -imigrantów Tureckich głosowała na nią [link widoczny dla zalogowanych] ok wiec przebijajcie se !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Żródło:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] http://3.rakzmw.org/prodotti/scheda_sintetica .asp?cod=1+17 [url]http://numero-privato-telecom.bmfcxx.org/ [url]http://lamellare-dimensioni.qpjnvy.org/ [/url] [url]http://smaltimento-computer-usato-verona.uwlb fm.org/ [/url] [u]http://scarcerata-carabiniere-perugia.orjndo. [/url]
dziewczyny moglybyscie powiedziec ile kosztuje obciecie w dj style na granicznej??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jeśli tak to idę jutro do pani która mi przekłuwała
[link widoczny dla zalogowanych]

wszedzie i oni sie nie myja i cuchna od rana w autobusie.......i kradna mnie okradli juz 2 razy............. [link widoczny dla zalogowanych] nie psze o wyjątkowych przypadkach facetów idiotów i lalkach barbisiach.Pisze o facetach którzy maja rozum w głowie a nie miedzy nogami.A nawet jesli na moment taki jeden czy drugi zgłupieje to szybciutko wieje od silikonowych rozumów.

Następnie lekko ugniatam włosy, aby zaczęły sie falować. berlin-take my breath away Te, ktore chca miec tanio a dobrze, bo nie sztuka wykac kupe kasy... proszę o szybką odpowiedź czy ty zapieprzałes a ona pieprzyła ? [link widoczny dla zalogowanych]
Raree kikka, dobrze mówisz, świeta racja! pozdrawiam dobra znikam - do poniedziałku dziewczyny i nie grzeszcie za bardzo (jedzeniowo ) gdyby nie odrosty to nosiłabym ze 4 tygodnie. Pozdr! BARDZO PROSZE O WYJAŚNIENIE.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam również dr Hapona, który pracuje na tym oddziale.
Dziewczyny co do podmywania to sama nie wiem, ale podmywam się zawsze rano i zawsze wieczorem - w środku dnia to tylko podczas upałów jak czuje się strasznie niekomfortowo - lactacydem..
POZDRAWIAM
Bo co to za sex jak ja pozniej po stosunku musze isc sie zaspokoic sam w lazience bo ona ma mnie gdzies.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.afkclancs.fora.pl Strona Gwna -> Wszystko o klanie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin